Kids Clothes Week

Ik zag het al bij anderen passeren, schreef me in op de nieuwsbrief en vergat het dan weer … Maar, gisteren kwam er een mailtje binnen met de uitnodiging om mee te doen met de volgende Kids Clothes Week. Hmmm, het thema is “Wild Things” deze keer, dat zie ik al zitten, maar toch nog wat twijfel … Ben ik wel goed genoeg ? En al die foto’s zijn altijd zooo mooi, dat kan ik niet … Ok, dan moet eerst de huisfotograaf overtuigd worden, en krijg ik nog een klein duwtje in de rug van mijn naai-en-meer-vriendinnetje, en jawel, ik ben ingeschreven !



Ideetjes genoeg, let the countdown begin !

3 thoughts on “Kids Clothes Week

Geef een reactie

