Oh help, oh help

Blijkbaar is het al 2 jaar geleden dat ik hier iets heb gepost, wat gaat het allemaal snel seg … Ondertussen ben ik toch minstens 100 naaisels verder, en kan ik best wat posts produceren ! Misschien gewoon het laatse wat er vanonder mijn machine rolde als eerste ?

Een uitstapje naar Nederland is niet geslaagd als we niet kunnen stoppen bij een stoffenwinkel, dus wanneer het ventje vroeg of ik mee ging naar een fotografiebeurs, was ik direct akkoord ! De beurs was in Nijkerk en Google vertelde me dat er een winkel is in Barneveld, Karteris. Nooit van gehoord, maar dat zijn net de leukste 🙂 Eigenlijk heb ik mezelf een koopstop opgelegd, maar ja, dit kon ik toch niet laten liggen …

En nu hop, naar de volgende blogpost !

Geef een reactie

